Iman

Iman

 

Den undersköna ex-supermodellen Iman Abdulmajid, fruga till den gamle rock-räven David Bowie, har låtit sig inspireras av "sin egen livsstil och sina resor i Afrika och Indien" och designat en linje smycken och väskor som går under namnet Global Chic.

Personligen tycker jag att halsbandet hon bär på bilden är så vackert att man får gåshud.

Jag har försökt hitta resterande produkter men bara hittat på ett par väskor (sådär....) och några ringar (visar den jag tyckte var fin)

 

 

Enligt artikeln jag läste skall hennes linje finnas på Home Shopping Network fr.o.m den 15 december.


 


 


Kommentarer
Postat av: Biggan

Tyckte först att den högra bilden var en riktig öronlappsmössa!

2007-12-18 @ 17:02:37
Postat av: Ellie

Wow, vilket halsband! Så vackert, har aldrig sett något liknande!

2007-12-20 @ 11:02:09
URL: http://citycatwalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0