Louis Vuitton

Louis Vuitton Borsa da Viaggio

Louis Vuitton frågade Lisa Armstrong, en känd fashion-editor från Times, vilka ultimala egenskaper en weekend-väska borde ha.

Nio månader senare, efter diverse diskussioner och utprovade projekt har fabriken i Asnieres i Frankrike utformat Ultimate Travel Bag som säkerligen kommer att bli ett "måste" bland jet-setters i vår runda värld.

 

Väskan har allt "det nödvändiga" för en kort resa: dokumenväska med logo, cachemireplaid, notebook-väska, neccesär, smycke-väska och lite till.....

 

Fram till 18 december kommer den Ultimate Travel Bag att visas i den engelska Louis Vuitton-butiken(190-192 Sloane Street); därefter kommer den bjudas ut på auktion. Vinsten går till CLIC Sargent, en organisation som samlar in pengar till cancersjuka barn. Öppningsbudet ligger på 10.000 pund för den som är intresserad.


ultimatetravelbag.jpg


 


 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Så underbart fin den är,en väska i min smak. Tyvärr har jag inga 10000 pund att köpa den för.Jag brukar inte resa så mycket så jag lär inte behöva den heller.Ha det så gott i Italien. Ni har ju sett skymten av snö det har inte jag , men så bor jag i Malmö. Maria

2007-12-15 @ 10:29:22
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: Sica

Svar> haha nej jag ska inte göra något stort alls på nyår, faktiskt. Vara hos en vän, äta gott och dricka gott och kolla på fyrverkerier. Men jag vill ändå ha rätt klänning, för att för en gångs skull i alla fall känna mig lika fin som fyrverkerierna. :) Jag vet, jag har gjort en stor sak av nyårsklänningen och jag kommer nog förmodligen sluta med att stå i en gammal trasa på tolvslaget i alla fall. :)

2007-12-15 @ 11:11:59
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0