Nyår

Så var det dax för nyår igen.
Mauro och jag är riktiga nyårs-nördar, d.v.s. att vi mest brukar sitta hemma och titta på Tv (jag Tv, Mauro dator!), och vi klockslaget så säger vi: Oups!! klockan är 12!!! då får vi väl maka oss ut och titta på lite fyrverkerier då!
(För 2 år sedan stog jag och diskade vid 12-slaget!)

Vi är inte emot nyår, det är inget sån't - det är mysigt - vi är bara inte några "fest-prissar".
Finge jag önska så skulle jag samla några av mina käraste vänner omkring mig och ha en festlig middag.
Sagt och gjort.
På programmet står (ca.) 10-personers-middag hemma hos oss!
Vi kör lite knyt-variant, så det blir inte en massa extrajobb heller.
Flera av vännerna har barn så Silvia får laja hon också.

Det ska bli såååå mysigt!!
Vad ska ni göra, kära vänner?!



Kommentarer
Postat av: Terese

Jag är inte heller nån fest-prisse men det är roligt att få klä upp sig nån gång ibland. Denna nyårsafton åker vi hem till mina föräldrar och där bara myser vi. Äter och dricker vi lite gott och sen blir det väl lite spel innan klockan är 12 och vi går ut o kollar på fyrverkerier.

2007-12-21 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0