Borta bra men hemma bäst!

I natt kom vi då hem.
Jäsikens vilken lång resa.
Vi höll på att inte ta oss hem från Rom - vi hade nog underskattat tröttheten och jetlagen. Sista biten fick vi byta förare circa var femtonde minut p.g.a. sömnrisk. - 8 timmars bilresa!!
Det har varit jättemysigt. Total relax varvat med nya upplevelser och fint väder.
Nu har jag massor att göra. Städa, tvätta, handla mat etc.
Men efter 2 veckors latande ska det faktiskt bara bli skönt att komma in i den gamla rytmen.
Jag visar ett axplock av foton.











Kommentarer
Postat av: Terese

Åg vilka härliga bilder. Man blir så avundsjuk men jag har mina bilder från i år och titta tillbaka på. Visst är det ett härligt land även om man får ta det som det kommer ibland. Men har man väl varit där så vill man tillbaka!! Ser fram emot fler bilder. / Terese

2007-11-19 @ 19:30:52
Postat av: Maria

Välkomna hem!!!
Hoppas att Thailand levde upp till alla dina drömmar. Kramar Sis

2007-11-19 @ 20:15:18
Postat av: Sunshine

Vilka vackra bilder! Jättemysiga.

2007-11-19 @ 23:02:45
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh ser härligt ut på bilderna!!
Jag åker inatt/morgon bitti , nervös nu!!

2007-11-20 @ 12:22:44
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: jacob

hoppas ni har haft skönt i phuket!!!!! gillade ni det?


mvh jacob

2007-11-20 @ 17:32:48
Postat av: jacob

snart ska vi också åka!!!!!!!!!!!!!!!!


mvh jacob

2007-11-20 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0