Julfint

Åh, vad kul att kunna pynta med Silvias "hjälp" i år.
Snart fyller hon ju 2 år (25: december!) och är jätteduktig på att ta fram, ta bort, riva ner, ha sönder, pussas med, tappa bort och leka med julpyntet.
Det börjar bli riktigt mysigt här hemma.

Mina favorit-julpynt är följande:

image496

Julkyrkan som farfar har gjort och som jag själv INTE fick leka med som liten.
Älskade farfar och farmor, tänker på er.
Silvia just love it!
Hon plockar o plockar med gubbarna - därav snygga frippor på vissa gubbar.

image498

Min mini-mini-krubba.
Handgjord stråflätad krubba som jag fick av vår helgalne, helmysige kompis Carlos - direktimporterad från hans hemland Ecuador.
I just love it.
Av honom fick jag även denna krubb-mobil



Ska sanningen fram så skulle jag vilja ha dom framme året runt....




Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Sååå fina

2007-11-29 @ 17:50:28
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Asa Eden

Ja, nog aaaaaaaaaaaaaaaaaar dom! Det finaste ar oxa att jag har fina minnen av dom.

2007-11-29 @ 23:34:32
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0