Rapport fran Karon beach

Uj uj uj!
Visst ar internetbokningar bra, men det kan ju bli helknasigt ocksa.
Hotellet jag bokade har pa Phuket (tack o lov bara tva natter!), var ett hal i gyttjan ute pa vischan!! Fy fanken, vad ackel packel!
I och for sig var stranden vacker men ALDELLES for odslig.
Vi tog genast taxi for att hitta ett nytt stalle.
Karon beach.
Ahhhhhh.
Det ar visseligen fullt med turister, men hellre det an att fa lappsjukan.
Vi fick tag pa ett hotell vid stranden - en liten mysig bungalow med allt som behovs.
Jag blev jatteskraj faktiskt, trodde att efter ar av suktande varan Thairesa skulle bli en flopp.
Men det loste sig ju.
Vi har shoppat lite, massagat lite, atit gott (och inte) sovit, badat o.s.v.
Tyvarr har vi inte sett nagra vagor. Mauro ar besviken.
Nu ska vi ga ut o ta oss en runda pa stan.
Kram pa er allihop - det kommer massor av fina kort om 1 1/2 vecka.
Ha det!!!


Kommentarer
Postat av: Biggan

Hälsa Karon Beach från mig. Antar att det är ganska uppbyggt sedan jag var där för 8 år sedan. Ni måste också besöka Kata Beach 2 km söderut. Ta en tuktuk! Hoppas att Mauros vågor kommer rullande! Kram!

2007-11-09 @ 15:15:53
Postat av: Att ha det gott

LYCKOST Ha det gott

2007-11-09 @ 18:43:11
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Terese

Håller med, åk till Kata beach. Mycket bättre än Karon men jag bor hellre i Karon. Vilken tur att det löste sig. Man vill ju bo någorlunda bra. Ha det så bra!

2007-11-10 @ 15:25:59
Postat av: Sunshine

Du vet att jag blir så glad av dina kommentarer så jag mår ju toppen nu! :)

Men OJJ, vad har hänt med ditt inlägg? Kan knappt läsa vad som står. :(

2007-11-10 @ 18:47:35
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller tummarna för att det kommer vågor till Mauro.
Vad tycker Silvia om Thailand då? Har hon hittat mycket saker med Nalle Puh? Kramar till er alla, Sis

2007-11-12 @ 06:13:53
Postat av: Sunshine

Hoppas du har kul... fortfarande! :)

2007-11-16 @ 00:13:49
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0