Stil

Nog för att man hört att i USA stämmer man allt och alla, men detta tar nog priset.
Nicolle O'Neill heter en kvinna som nu stämmer arvtagerskan Paris Hilton.
- För att ha stulit hennes STIL!!!
Hon påstår även att ideèn med att "flasha" underkläderna var hennes!
Hon lider psykologiskt av detta -
jojomensan.
Oh herre min gud!
Har de inte viktigare saker att göra i de Amerikanska rätts-salarna?
Vad man ser på TV verkar det ju finnas lite brott att reda ut.......



Jo jo psykologiskt - för det har ju alldeles säkert ingenting att göra med pengar och uppmärksamhet?!



Kommentarer
Postat av: Sunshine

(svar) Jag förstår precis vad du menar. :)


Men att jag tror - det ör jag inte, iaf inte ännu. Det krävs mer, betydligt mer, för att jag ska bli troende igen. Däremot tycker om folk som ber, det är verkligen någonting fint jag ser när jag tittat på dem.

Haha! Att visa underkläderna? Hur kan det ens klassas som stil? MOHAHAHA

2007-11-01 @ 15:03:33
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se
Postat av: Ellie

ha, ha ha det är ju heeeelt crazy. Och precis, har de inte andra brott att lösa i domstolarna?!

2007-11-01 @ 16:42:17
URL: http://citycatwalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0