Bröllop hela dagen lång

Bröllopet ägde rum redan klockan 10.30 men vi hoppade (som tur är!) över mässan och dök upp utanför kyrkan när cermonin redan var slut. Smart va?!
Samling vid resturangen vid 14-tiden, bords-sittning vid 15-tiden och sedan har vi suttit stilla och ätit hela eftermiddagen/kvällen, ända fram till kl.21! Göta Petter!
Det har förvisso varit allsköns sällskapsdanser och "lekar", men sån't är jag för cool för.
Kolla in menyn, vi har ätit allt det !!!!
Nu är jag trött - och mätt -god natt!






Kommentarer
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Vad härligt med bröllop! Den menyn gick inte av för hackor, mums!

//Isa

2007-10-23 @ 06:50:01
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Maria

Jag ser att det nya pärlhalsbandet kom till användnig. Det blev fint med de svarta stenarna!!! Vilken hemsk fisk de hade dukat upp. Den smakade antagligen bra, men.... Kram Sis

2007-10-23 @ 14:13:17
Postat av: Sunshine

Att man lär så länge man lever passar inte nog inte så bra in för min mamma. Hon gör samma misstag om och om och om igen. :(

Rebell och saker. Berätta då, vad gjorde du? ;)

Hihi, din dotter ser jättearg ut på foto #2. Och wow, svärdfisken ser helt otrolig ut! :O
Åt ni av det där??

2007-10-23 @ 15:15:46
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0