Syster-yster

Jag kan förtälja att min kära syster är här på besök.
Därav blogg-frånvaro.
Hon kom hit i lördags och ska stanna en vecka. Hon ska "ta hand om mig" efter fostervattensprovet. I Italien rekomenderar de nämligen att man ligger till sängs 2 dagar efter provet, och eftersom jag är en lydig flicka så gör jag som de säger (jag har bokad tid på onsdag).
Idag har vi flängt runt som tre gaaaaaaaaaaaalningar och jag delar härmed med mig av lite raffiga kort.
På återseende!



Syrran ligger nu totalt utslagen o sussar - lyckligt ovetande om dessa förtjusande bilder......



Kommentarer
Postat av: Terese

Godmorgon tjejer! Vilka härliga bilder. Roligt att se.. jag har väntat så. Nu är klockan 5.47 här, gick upp kl 5. Har så ont i halsen att jag inte vill svälja. Bläää... Så jag beställer en glass till tack! Eller så går jag till frysen..

2008-04-29 @ 05:48:57
Postat av: Isa

Vad skönt med syster som lite hjälp! Det kan väl aldrig vara fel att ta det lite lugnt efter fostervattenprovet?! Mys på så mycket ni kan och lycka till på onsdag.

Kram!

2008-04-29 @ 06:44:38
URL: http://www.isas.blogg.se
Postat av: pernilla

Take it easy och hälsa syrran!
Huset är sålt, i morgon bär det av till NY. Nu ska här shoppas!! Bamsekram /P

2008-04-29 @ 11:25:59
Postat av: Terese

Lycka till idag!

2008-04-30 @ 11:52:43
Postat av: Sara

Ser ut som om ni har haft en härlig dag!
Skönt att få bli lite omhändertagen!

2008-04-30 @ 20:49:06
URL: http://piccolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0