Väggen väggen på väggen där

Jag har bestämt mig för att dekorera väggen i lilla "hallen".
Utrymmet är för litet för en möbel, och eftersom man ser väggen till badrummet även från vardagsrummet tyckte jag mig ha hittat det perfekta stället för "klotter".
Mauro gick med på det hela eftersom vi ännu inte vitmålat där - d.v.s. är det bara att måla över om det blir hemskt.
Och om det blir fint - ja då är det bara att måla om den dagen vi vitmålar väggen.
(I Italien vitmålar/kalkar man väggarna - vi har än så länge bara vitmålat sovrummen p.g.a. ekonomiska skäl....)



Jag "bläddrade" lite på nätet för att leta ideèr och fastnade för den siste - en kvist/gren/träd.
Vad tror ni?!





Kommentarer
Postat av: Åke

Bra ide Åsa!! Bara gör det och lägg in bild på slutresultatet

2008-12-01 @ 11:14:34
Postat av: Terese

Tror det kommer att bli jätteläckert.. ser fram emot bilder på resultatet!

2008-12-01 @ 11:26:36
Postat av: Angelica

Lackert! Av forslagen du lagt upp foredrar jag ocksa tradgrenen.

2008-12-01 @ 14:03:06
Postat av: Asa Eden

Harligt med kommentarer! Tack!

2008-12-01 @ 14:42:20
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Isa

Bra ide´! Jag röstar på alternativ nr 1 eller 4! Glöm inte att visa oss när du är klar. :-)



Kram!

2008-12-01 @ 20:00:18
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Sara

Trädet blir jättefint!

2008-12-03 @ 12:19:47
URL: http://viamessina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0