Tillbaka

Så, då har jag tagit mig en härlig, kokhet dusch.
Jag har gått runt som en stel pinne, inlindad i sjalar och tröjor ett par dagar p.g.a. ryggen.
Idag är jag så pass okey att jag nog kan återga till gamla rutiner.
Denna gång är det dock oundvikligt - jag måste skriva in mig på gym och jobba upp lite muskler i ryggen. Agostino sa att min rygg är bara ben och senor. Tänk om han sagt så om mina lår!!!

Jag ska väl ta mig bort till huset för att se vad de rivit ner. Är det någon där ute som har en magisk trollstav kan väl den personen vara så vänlig att vifta lite med den över huset så att det ÄR KLART. Jag börjar få "hemlängtan" (efter bara en månad).

Solen skiner men jag har inte varit ute än. Nu ska vi se......9,6° C säger meteoportocesareo men då får man räkna med lite vind och fukt också. Ja just det, när jag tittar närmre ser jag att "Dewpointen" är 2,8° C - d.v.s. den värme man upplever. Vi får klä på oss ordentligt.

Ha en bra dag därute, och som sagt var - har ni eller någon ni känner en trollstav så hör av er.....



Kommentarer
Postat av: Sis

Jag ska vifta med mitt spö, men jag vet inte om det hjälper så mycket. Ska bli spännande att se hur långt de har kommit när det är dax för mig att komma ner. Krama om stumpan från mig, kramar Sis

2008-02-19 @ 11:02:05
Postat av: Elisabet

Stackare, tur att du är bättre, rätt kul det där med låren i alla fall! Att jag fått så mycket kommentarer är nog mest för att jag uppdaterar så sällan nu när jag är borta jämt så samma inlägg ligger överst jättelänge, men det är kul när man kommer hem att läsa alla kommentarer! Ha en jättebra dag!

2008-02-19 @ 16:01:14
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Sunshinee

(svar) Allt är superb nu Åsa. Fått flera snälla kommentarer om att jag ser ut att vara frisk och lycklig! Tack för din omtanke. : )

2008-02-20 @ 08:57:16
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/
Postat av: Tessan

Yoga är kanon för ryggen.
Ha en bra dag :)

2008-02-21 @ 08:43:46
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0