Fortsatt flytt

Flytten flyter på.
Jag är öm i armar och axlar av allt bärande.
Mauro har mycket att göra på kontoret, så det är jag som sköter kånkandet.
En RAV4 åt gången.
Fram o tillbaka, fram o tillbaka.

Hundarna har acklimatiserat sig i den nya trädgården - tror jag det, den är 10 gånger större än våran, så det är nästan som att springa lösa.
Igår lagade de värmepumpen också, så vi slipper igloo-känslan som hade infunnit sig.

Våran "projektledare" har gjort en budget på ALLA kostnader i och med ombyggnationen och Mauro säger att vi kanske fixar det.
Annars får vi ta banklån på det resterande eller vänta med vissa delar.
Nu på förmiddagen ska jag ta en promenad med Silvia - eftersom jag inte har någon barnvakt kan jag inte flyttkånka.
Vi har strålande sol och ca.12°C
Ha en bra dag allesamman!




Kommentarer
Postat av: Sica

Ja, jag höll mig ändå ett tag med luggen innan jag föll - och det var ju helt katies fel! :P Men nu ska jag spara ut den till min gamla snedlugg. Det är kul att variera lite då och då bara. :0)

2008-01-16 @ 19:14:02
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: ylva

Va kul att ni ska börja med ombyggnaden.Ska dina hundar bara vara där när ni bygger eller? Jag har fått min hund nu.

2008-01-18 @ 09:48:05
Postat av: Asa Eden

Ylva: Hundarna har kommit med oss men inte katterna. Jag far aka till dom var dag - det ar for farligt har for dom. For mycket trafik och vildkatter (och hundar!)

2008-01-20 @ 23:07:05
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0