Hundgården

Jag har länge velat åka förbi hundgården för att se mina små älsklingar Becky, Mammina & Elvis men inte riktigt haft modet - jag har varit rädd för att inte hitta dom.
Hundgårdar är ju sorgliga ställen.
Igår tog jag modet till mig och vi åkte förbi.
På sidan av den stora grinden finns det stora springor där jag klämde in nyllet och scannade av området.
Och , där är dom!!!
Becky och Mammina!!!
I en bur med andra hundar, nya kompisar, längst bort.
Jag ropade som en toka och dom hörde mig.
Mina små raringar.
Elvis såg jag tyvärr inte spår efter.
Men, nu har jag mod nog att åka förbi när det är öppet och fråga om jag får hälsa på dom.
Då ska jag söka/fråga efter Elvis.
Gott nytt hundår!!!

image753

image754



Kommentarer
Postat av: Isabell

Vilka jättefina hundar. Har de bott hos er tidigare? Ja, hundgårdar är ganska sorgliga men samtidigt kanske ett bättre alternativ än att leva på gatan.De ser välskötta ut, och jättefina..!

Kram
Isa

2008-01-03 @ 09:38:23
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Asa Eden

"Mina hundar" bodde har utanfor min grind forut.
Elvis sedan 5 ar/Becky 4 ar/Mammina 3 ar. Vi gav dom att ata och kelade med dom ibland. De ar jattesnalla alla 3 och Silvia har vuxit upp mitt ibland dom. Vi var flera stycken som gav dom att ata och var fasta vid dom, men....nagon sjalvisk idiot har gjort en anmalan hos den lokala polisen som var har och tog dom. Tyvarr kan jag inte adoptera dom, da jag redan har 2 stora hundar i tradgarden. Saknar dom verkligen, mina sma hjaltar!

2008-01-03 @ 21:23:44
URL: http://www.silvia.blogg.se
Postat av: Sis

Du får klappa om dom från mig, Stefan & Henrik.Kram Sis

2008-01-04 @ 22:40:37
Postat av: Sis

Du får klappa om dom från mig, Stefan & Henrik.Kram Sis

2008-01-04 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0