Kära bloggare!

Det har blivit lite skralt med mitt bloggande eftersom vi har fullt upp här med inpacketering, forslande, kånkande, pustande och stånkande!!!
För övrigt är allt bra.
Kul att se lilla Anneli, Välkommen!
Ylva, är det du Kåbergska? (det vore på tiden i så fall....)
Dessutom stora Grattis till allas våran "Bejan" som fyllt 40!!! LOVE U-GRATTIS!!!!

Kan oxå berätta att jag äter som en hel häst på sistone, om det nu är någon som är intresserad!!! Är hungrig mest hela tiden. Kommer snart rulla fram på gatorna. SUCK! Det är väl allt fysiskt arbete.....
Efter denna superintressanta och nödvändiga information tackar jag för mig, går och dukar av, flyttar Mauro från soffan till sängen, duschar och hoppar i bingen. GOD NATT VÄRLD!





Kommentarer
Postat av: ylva

Ja visst är det så. Hade tappat bort adressen, men nu är den inlagd på min favoritlista.

2008-01-21 @ 09:41:41
Postat av: Bettan

Hallå Pullan !
Det är väl bra att du äter ordentligt, i vår ålder ser man bara gammal o rynkig ut om vi blir för magra:-) jag tröstar mig med det..... Säger också grattis till "Bejan" hurra hurra ! (visst är det VIDRIGT att flytta?)Kram

2008-01-21 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0