Sunkismorsa!

Nu ä vi hemkomna från shoppingutflykten och tro det eller ej, men jag köpte INGENTING till mig själv.
Det blev lite smått och gott till Silvia dock - eftersom hon "behöver" det.
Jag börjar sakteligen sunka till mig?!

Och inte nog med det! Jag tröttnade på att gå i affärerna oxå!!!
Det är nå't lurt här!
Hund begraven......
Jag som en gång i tiden var otröttlig i "Mellansveriges största affärscentrum" (Marieberg/Örebro!)
Oh holy macaroni! Skrev jag just "en gång i tiden"?!?!
Okey, det var det - jag är medelåders!!!!!
Nu ska jag gå och virka en duk eller titta på "Hem till gården eller nå't"!!!
Puss på er!



 - Skjortklänning till Silvia från Zara
 - Barbiekök till mig Silvia
- Väska med tax (det behövde hon!)
+ pyamas, napp, hårband, strumpbyxor, stickad klänning

Mauro bad väldigt intensivt........






Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag är likadan, eller VAR. Nu när jag har börjat jobba är jag tvungen att lägga lite mer på mig själv men fortfarande är det ju barnen jag prioriterar ändå.

Ellen har nästan en exakt likadan hund i väska. Dyr var den och Anders förstod aldrig varför hon bara "måste" ha den. Det förstod jag, haha.

Ha en bra dag!

2008-01-10 @ 06:38:41
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Jelena

Haha, det kan ju vara en tillfällig svacka bara? Men det är bra gjort att kunna komma hem utan att ha köpt något alls, det borde fler kunna klara av. Ofta köper man något bara för köpandets skull när man åker iväg på sånt där. Och det är aldrig bra!

2008-01-10 @ 07:30:17
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Asa Eden

Isa: Ja den forbaskade hunden kostade minsan 160 spann, men leendet pa Silvias lappar var obetalbart!

Jelena: Ja det ar val bara att hoppa upp i sadeln igen, ska ivag pa marknaden nu. Ps. har inte sagt na't till Mauro sa han inte skickar na'n "makumba" pa mig!!

Ha en bra dag nu!

2008-01-10 @ 10:24:52
URL: http://www.silvia.blogg.se
Postat av: Elisabet

Haha, måste erkänna att jag följer hem till gården slaviskt, bästa programmet som finns, på riktigt, hur medelålders är inte det?

2008-01-10 @ 12:01:01
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0