Underbar dag

Idag är en helt enkelt uuuuunderbar dag!!
  • Solen skiner!
  • Jag har hämtat ut bygg-lovet på komunkontoret (efter 1 års väntan!)
  • Jag har SUPER-fyndat på marknaden (kappa, 2 koftor, fuskpäls till Silvia♥)
  • Vi (Francesca Matino & jag) har varit på hundgården och hälsat på Becky♥ & Mammina♥, dessutom stämt träff måndag morgon - vi ska städa burar där. Hittade en "gammal bekant" där, som jag trodde var död (se bild som kommer senare) Elvis♥ hittades inte - förklaring: Någon har adopterat honom!
  • Paketet med H&M katalogen har äntligen anlänt + 2 Dr. Phil-kassetter!!!!!!♥♥♥ Tack mams!
  • Vi är friska och krya allesammans!
Eftersom det är något strul med nerladdningen av bilder, lägger jag upp dom senare.




Kommentarer
Postat av: Biggan

Underbart att läsa om din härliga dag! Ha det så bra med Dr Phil! Grattis till bygglovet! Fina fynd! Skönt med sol! Den syntes 2 minuter här i förmiddags! Vi ses!

2008-01-10 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0