Full fart och slowmotion....

Med mamma hos mig hade jag tänkt göra MASSOR med saker - t.ex. tvätta golv och fönster i lugn och ro, lägga mig på sofflocket när andan föll på, raka benen och fixa naglarna, ta långa härliga promenader, bara ta det lugnt och ändå hinna med allt på något konstigt vis.
Till viss del stämmer det, vi myser och segar på kvällarna (tuggandes på något gott), sover ut på morgonen och fyller dagarna med aktiviteter eller Silvialek.
Vi har varit på IKEA och H&M i Bari, vi har besökt läkaren och sett "Ivan" på ultraljudsskärmen, vi har varit på marknad och på köpcenter, vi har ätit påfiskresturang och McDonalds, vi har tjattrat, fnittrat och bara varit.
Silvia njuter av "momo mgitta" (Birgitta) och hon svarar de svenska frågorna på italienska - hon förstår ju i alla fall........
Imorgon ska vi åka på marknad i Lecce hade vi tänkt, sedan stannar vi över lunch (pizza!) och kollar in lite affärer.
Jag mår fortfarande lite illa, konstigt nog mest på kvällen - ingen har någonsin anklagat mig för att vara normal......
Nåväl kära bloggare, jag ser att ni fortfarande tittar in - det är så kul att ha "träffat" er och suget att skriva börjar så sakteliga infalla igen. See u!




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har mått mest illa på kvällarna vid varje graviditet! Så, då är vi två onormala... :-)

2008-03-16 @ 22:22:55
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: Isabell

Vad mysigt det låter med mamma på plats!Kul att du är tillbaka här igen, saknade dina fina bilder och texter!

Kram
Isa

2008-03-17 @ 06:55:05
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Sunshine

Åsa, la till dig på bloggkoll.com!

Meddela det till dina läsare. : ) Trevlig dag.

2008-03-19 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0