Uppryckning

Nu har jag bestämt mig för att försöka kämpa emot hormonerna, så därför skall jag nu på positivt, käckt vis tänka ut 10 fina saker från dagen som gått. (Förutom de självklare som att jag har Silvia, Mauro och en underbar familj, vänner som är bäst i hela världen, hälsa och bulle på jäsning!)

  1. solen sken (i varje fall på förmiddagen)
  2. jag handlade färska, goa' grönsaker på torget
  3. jag bloggade lite
  4. några trevliga blogg-vänner har lämnat uppmuntrande kommentarer
  5. jag tog en tupplur efter en god lunch (köttfärssås)
  6. jag läser en bra bok ("ps. jag älskar dig!" av Cecelia Ahern)
  7. jag roade mig i köket och har förutom lunchen lagat: köttbullar, 2 sorters kronärtskockor, potatis och kyckling i ugn - lunch i morgon.
  8. de 2 buttraste murar-gubbarna i hela vida världen skrattade åt Silvia idag
  9. min gubbstrutt verkar lite mindre putt
  10. jag är nu så där riktigt, riktigt trött och ska bara borsta tänderna och sedan krypa ner till de två mest älskade personerna i universum, läsa ett (eller två....) kapitel i boken för att sedan slumra in.
God natt värld!
I morgon är det en ny dag med nya humörsvängningar......he he he he



Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att allt är bra idag! :)
Och Buona Pasqua!

2008-03-22 @ 19:00:33
URL: http://piccolinas.blogspot.com
Postat av: Humla

:-) Åh stor kram kommer här, skönt att se att du kan "count your blessings" idag... men grav.hormoner är inte att leka med *s* det vet vi alla som har varit där. Hoppas du snart känner dig lite gladare ändå!

2008-03-22 @ 21:37:32
URL: http://mammahumla.blogg.se
Postat av: Asa Eden

FORTFARANDE LITE GRATIG MEN SER LITE LJUSARE PA SAKER O TING, KRAM O TACK!

2008-03-22 @ 23:42:03
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0