Dagens Silvia

Med risk för (och med ganska stor säkerhet) att bli tjatig, kommer här lite mer kort på min äääälskade gulle-lull-unge som utnämnt sig själv till huvudansvarig för familjens bevattnings-arrangemang!
Hon är ju bara så foto-genisk att jag int' kan låta bli.......

CARMELO: Ingen hund syntes till i morse, skall åka tillbaka i efter middag och leta.

image1268

Silvia tyckte att Pepe behövde badda pannan.



Klänningen kommer från H&M, hatten har jag sytt (jag har ju inte studerat på Stockholms tillskärarackademi förgäves ändå!)



Kommentarer
Postat av: Terese

Denna lilla gullunge... jag förstår att du vill plåta henne! Och fint väder ser ni ut att ha också. Här regnar det och haglar om vartannat. Där emellan skiner solen. Hoppas att du hittar din Carmelo!
/ Terese

2008-05-20 @ 16:31:22
Postat av: Isa

Hon är så bedårande söt!! Hoppas att ni hittar Carmelo, jag håller fortfarande tummarna, stenhårt!

Kram
Isa från ett haglande och regnande Stockholm med en och annan solglimt

2008-05-20 @ 18:08:24
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Sara

Lei è veramente bellissima!

2008-05-20 @ 20:14:44
URL: http://piccolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0