Frans-Oskar Bryssel

Ni har väl inte ungått att fransarna är tillbaka?
Sist jag "fransade" var när jag gick i högstadiet och sydde på vita gardinfransar längs mina ballongjeans (jo, de kallades faktiskt så och jodå, det var faktiskt ganska "hot" !)
Efter ett liknande mode-angrepp har fransarna legat i lä i ca. 25 år - i varje fall vad mig anbelangar.
Nu måste jag nog erkänna att de stimulerar mina estetiska morrhår igen, grrrr.....
Kanske inte en hel klänning som Roberto Cavalli föreslår eller knähöga gladioatorsandaler som Etro visar upp.
Näe, lite lagom - en väska vore ju trevligt.
Tills min plånbok tillåter mig att shoppa loss hos Katherine Kwei håller jag till godo med min lilla marknads-frans-vintage-väska som jag inhandlade idag.



Bilder: Cavalli, Etro, Kathrine Kwei, Frans-Oskar Bryssel (Galenskaparna), Prada (Fringe bag) och Versace (Fringe Hobo)





Kommentarer
Postat av: Shine

Åh, 1:a bilderna ser ju ut som klänningarna på 30-talet. Kooolt!

2008-05-08 @ 15:33:34
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0