Gårdagens Silvia

Igår var Silvia med mig på marknaden, men vi har inga direkta fynd att visa upp.
(Den bästa perioden att fynda är när de byter "årstid" för det är då alla "nya" grejer kommer fram. Nåja, ibland ramlar men på nå't...)

Sedan var vi 2 timmar på bygget. Dels för att äta en medhavd panino tillsammans med elektrikerna och dels för att diskutera arbetet. Silvia roade sig med att gräva i murbruket med spaden som jag turligt nog inhandlat på marknaden.

Varpå vi for hem och tupplurade.

Efter vilan drog vi ner till playan. Stooooor sandlåda för en liten flicka med hink och spade!

Därefter svepte vi förbi Benetton-outlet (eftersom Silvia blivit blöt!), köpte lite nya trasor och gick till "Nunzia" (våran favvo-resturang) där Silvia tryckte i sig en hel portion köttbullar (till mammas stora glädje!!!).






Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som en underbar dag, lika underbara bilder som vanligt! Nu ska jag åka på bio med din lillasyster och vi ska äta på vår favorit restaurang "Rosalis"!

2008-05-30 @ 15:02:14
Postat av: Terese

Nu när jag tänker efter så vet jag plötsligt inte vem som är storasyster o lillasyster... hmm.. vad pinsamt det blev :)

2008-05-30 @ 15:03:35
Postat av: Asa Eden

Oroa dig inte för det du. Men för att rätt ska vara rätt så är HON storasyster (det gamla åbäket!). Säger hon nå't annat så ljuger hon (den gamla skatan!), så det så!!!

2008-05-30 @ 16:08:40
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Guuud så söt hon är, det är inte klokt!

2008-06-01 @ 22:02:40
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0