Skulle vilja kunna

Okey, här kommer en ny lista.
En "skulle vilja kunna" - lista!

Allvarligt talat tror jag nog att folk struntar ganska rejält i vad jag "borde" och "skulle vilja kunna", men det kanske kan funka som idèkläckare. Vad skulle ni vilja kunna?

  • sjunga
  • dansa
  • rida
  • slå en spagatanvolt (hur man nu skriver det?!)
  • prata franska, tyska och spanska
  • mer om datorer
  • segla
  • vindsurfa
  • sköta växter så dom inte vissnar
  • förstå mig på teknologi
  • resa till Sverige oftare
Allt annat kan jag!!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Vadå, du kan ju faktiskt dansa, har du glömt våra snygga moves vi gjorde till "svart på vitt"" nånting som vi tränade på när du bodde i striberg. Puss från Agnes

2008-11-26 @ 23:02:54
Postat av: Anonym

2008-11-26 @ 23:03:32
Postat av: Agnes

Vadå, du kan ju faktiskt dansa, har du glömt våra snygga moves vi gjorde till "svart på vitt"" nånting som vi tränade på när du bodde i striberg. Puss från Agnes

2008-11-26 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0