Sol och snorsken

Eller var det tvärtom?!

Barnen är förkylda och Silvias överläpp måste ständigt torkas.
Ivan är ok, enligt svenska mått, men ganska sjuk enligt svärföräldrarna som INTE kan förstå att jag inte ringer ambulans (överdrift?! jo, efter heldag med M:s föräldrar kommer det liksom naturligt......).
Suck.

Vädret är strålande här i södra Italien och folk har badat i havet idag.
Nu ska jag ta mig en dusch och kasta mig i bingen innan Tintin vaknar och vill ha kaffelatte(med all kaffe som jag pimplar blir det direkt blandning.....).







Kommentarer
Postat av: Isa

Underbara bilder på dina jättesöta barn! Och vad skönt med lite sol och värme. Här är det 5 grader plus och sol visserligen, men någon lust att bada i havet har vi då inte. :-)



Kram!

2008-11-03 @ 12:44:38
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0