Barn, barn, barn och åter barn

Jotack jag vet....sedan min återkomst har det bara varit baaaaarn.
Men alla neo-mammor förstår mig och ni övriga kommer nog att förstå mig i sinsom tid.....

Jag börjar så sakteligen lära känna min son och förstå hans rytm och behov.
Detta gör att det blir lättare att programera min tid och sakta men säkert återtar jag kontrollen över mitt liv och MINA behov.

Jag har fortfarande diverse hantverkare rännande här så jag städar, städar, städar byggdamm när jag inte ammar, handlar, lagar mat eller sover.
Nästa vecka kommer köket sägs det - JOJO, det tror jag först när jag ser det!
När väl köket är på plats ska jag ta lite kort att visa er.

Jag har kunnat kika runt lite på mina favvis-bloggar de senaste dagarna och det är verkligen kul att "se" er igen. Jag ser fram emot att läsa och skriva igen, men än så länge blir det nog en hel del kort på Ivan........





Kommentarer
Postat av: Humla

Men vad gör du människa!? Frestar mig sådär med plutmunnar och persikofjuniga kinder... fattar du hur bebissjuk jag blir??? Aaaaah hormonstorm! ;-D Han är fullkomligt ljuvlig! Vad säger storasyster?

2008-10-26 @ 21:10:31
URL: http://mammahumla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag som neomamma förstår precis!!! Vad roligt att hitta till din blogg, det är inte bara jag som tapetserar med babybilder... ;)

2008-11-17 @ 22:10:41
URL: http://frenchcreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0