Svettigt

Hej kära vänner, här i svettiga söder går fläkten på max. Hua!
Jag kan inte tipsa om graviditeter i 40 graders värme.

Jag snyltar på svärfars dator igen (har precis snyltat i mig svärmors lunch......he he he)
Allt är bra, men vi är fortfarande utan toa-stolar och handfat - suck!!!
I natt sov vi faktiskt i huset för 1:a gången, av den anledningen att vi har matrial där men fortfarande inget larm. Det kanske blir en natt till om de inte hinner installera larmet idag - det är inte lätt att kissa på huk i trädgården när man är höggravid kan jag informera!
Nu kom arkitekten - vi ska diskutera kök.
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt med ett livstecken. Kissa på huk höggravid!! själv kom jag nästan inte upp från soffa/stol eller vad jag slagit mig ner på.

Har väntat på två bäbisar den ena kom i förrgår (min lillebrors, Se blogg) och den andra är din. Spännande spännande. Hoppas allt är bra.

2008-09-08 @ 17:09:51
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Sara

Har tänkt på dig!

Stor kram!

2008-09-08 @ 19:10:24
URL: http://viamessina.blogspot.com
Postat av: ylva

Det är väl skönt med lite värme.Jag väntar på att Ivan ska komma.Hoppas att huset snart blir klart.

Lycka till med allt!

Många Björn kramar

2008-09-09 @ 09:33:29
Postat av: vardagsglimt

Hej!



Har försökt skriva här flera gånger men lyckas inte få igen om mina kommentarer! Hoppas du mår bra, snart är de ju ändå dags! Här är det också varmt......men inte +40 utan mer +30. Kram

2008-09-09 @ 09:50:22
URL: http://www.vardagsglimt.blogspot.com/
Postat av: Isa

Kul med ett livstecken! Jag började nästan undra om Ivan hade tittat ut! :-)

Att kissa på huk i trädgården som höggravid låter inte som en dröm. Snarare något du kanske, kanske kan skratta åt om 10 år eller så. Att du kan hålla dig för skratt nu förstår jag. Hoppas att toastolen och allt annat ni behöver kommer snart så nu kan boa in er på riktigt!!



Kram!

2008-09-10 @ 10:22:18
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Sis

Hallå där!!

Jag vet hur ni kan lösa problemet med toastolar. Ni får väl köpa de ormskinnsmönstrade vi såg när ni kollade kaminen!! Hi hi hi hi. Du vet väl att nöden har ingen lag!! Kramar Sis

2008-09-12 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0