Lördagsrapport

Ivans fyra övertänder kikar fram alla på en gång, så det är kanske därför som han sover lite oroligt. Jag är trött.
Det är redan hett, hett, hett och klockan är bara 9.11. Allt klibbar och jag garanterar att det INTE är särskilt behagligt.
Vi ska strax åka iväg och handla. Blåmusslor står på menyn idag. Smarrigt värre! Lunchgäster.
Silvia ska "jobba" på Mauros kontor (hon håller som bäst på att plocka ner sina färgpennor i en väska) medans Ivan och undertecknad flaxar mellan fiskaffären, köttaffären, Lidl och stormarknaden.

Ps. there's a big market in Nora town!








Kommentarer
Postat av: Sis

Nu har vi marknat färdigt för idag!!! Det blev en tidig kväll nere hos Pernilla, jag sitter ju redan här & klockan är bara 20.47. Inte illa va?? Ska strax kolla på film med grabbsen. Har inte talat med Annelie ännu, men jag ska. Kramar till er alla, Sis & Co

2009-08-29 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0