Skamligt

Det är ju rent utav skamligt att jag inte bloggar mer!
Men tiden rusar och att sätta ner rompan framför datorn hittas inte.
"Barnen bus" är ruggigt aktiva. Ivan har lärt sig krypa och han "spring-kryper"!!
Han har en acceleration liknande en Ferrari-bil och om man inte STÄNDIGT har uppsikt över honom hittar han på bus. Dessutom har min lille ponke den fula ovanan att stoppa in småtjafs i munnen, något som (tack o lov) Silvia aldrig gjorde.
Silvia gillar inte lillebror så henne måste jag kontrollera att hon inte puttas/nyps/slåss (inga dödliga slag men det är ju inte så kul när han far i golvet med bakhuvudet!)
Vi har det EXTEMT varmt - inge mysigt, jag lovar.
Så fort man rör sig det minsta svettas man, usch! Circa 4 duschar om dagen, men detta bara för att vi måste spara in på vattnet (annars skulle jag nog duscha 20 gånger om dagen!)
Förra veckan tog vi oss en mini-semester uppe bergen. Vi for iväg med familjen Vozza till Silvias stora lycka (deras dotter Emma är Silvias bästa kompis). Nationalparken "Pollino" i Basilicata blev vårt mål och det var uuuuuuuuuuuuuuunderbart att andas frisk luft några dagar.
Vi åt, sov, promenerade (lite!) och latade oss i 3 dagar och svischade dessutom förbi IKEA på hemvägen.

Jag har lite ideèr om "min framtid" som jag går och klurar på.
Inget säkert ännu, när jag vet mer berättar jag. Jag är mycket förväntansfull.

Nu bara måste jag gå och duscha, sedan sluter jag ögonen en halvtimme (eller tills Ivan vaknar!!), i denna värme blir man rejält trött och igår kväll blev jag fastklistrad framför TV:n då de visade de sista 2 avsnitten av "Sex and the city" - som jag aldrig sett tidigare! Mysfaktor 10.

Kramar till er allihopa!
Jag återkommer........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0