Komiskt

En del är snygga, uppklädda till tänderna och party-pronto. Andra sexiga, oemotståndeliga och redo för äventyr och så finns det sådana som mig - de komiska.
Nu pratar jag om nyårsafton alltså - vad trodde ni?!

Jag kunde inte låta bli att fnissa när jag insåg att 12-slaget närmade sig och där satt jag för mig själv på sofflocket framför TV:n med ett taxöra till tutte hängandes utanför min mys-t-shirt, en avdeckad förkyld unge i famnen och resten av familjen snarkandes i sovrummet.
Min ungdom är förbi!
Mina "rövar-dagar" passerade.
Tack och lov.....

Om någon hade beskrivit min 39-åriga tillvaro för mig när jag var 17 hade jag skrattat gott och inte trott ett dyft på storyn.
Tänk vad man förändras.
Vem vet, nästa år kanske jag är en supersexig, uppklädd, party-pronto, sexig, oemotståndelig 40-åring!!
GOTT NYTT ÅR!!!!



Kommentarer
Postat av: gioia

Barnen blir större :) Och då blir du kanske lite partypingla igen... vem vet :)

2009-01-01 @ 13:33:41
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: Bettan

Haha, jag tror nog party pinglan finns kvar, sätt på dig kavajen o hatten så går vi på hotellet i Nora, jag tror du kommer känna dig preciiis som förr :-))

2009-01-07 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0