Fyndigt värre!

Eftersom jag idag fyndade "tråkiga saker att visa upp" (nattlinnen till mig, shorts till Mauro och lite toppar till barnen - dessutom ligger allt i tvätten) visar jag några favorit-fynd från de senaste marknaderna.
  • Mitt linne som jag hade på bröllopet förra veckan (50 kr.)
  • Min perfekt stora, perfekt slitoslängiga väska (100 kr.)
  • Min knallgröna (färgen kommer inte till sin rätt på kortet) Missoni-tröja (20 kr.)
  • Shorts till Ivan-pivan (20 kr./st.)
  • Jeansklänning till Silvia (20 kr.)





Jag bara älskar att rota på marknads-stånden(!), det är kreativ shopping!!
Dessutom är det socialt, man tjattrar lite med Giovanni o Andrea (mina marknadskillar) och byns fruntimmer.
Efter marknaden tog jag mig en aperitivo med min väninna Lucia och sedan var det dax för en timmes lång, avkopplande ansiktsmassage, inte fy pyton det heller! Ahhh!
Lite lyx behövs ibland......:)






Kommentarer
Postat av: Isa

Åh vad mycket fint! Visst är det kul med marknader och second hand! Här finns inte så många roliga marknader direkt men Tradera och en massa second handbutiker kommer man ju en liten bit på väg med.



Trevlig helg!

2009-06-12 @ 11:33:13
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0