Adjö bloggvänner!

Efter en lång tid med dåligt samvete har jag beslutat att ändra inriktning på min blogg.
Jag har inte den tid jag skulle behöva för att sköta den typ av blogg jag skulle vilja.
Under 1 1/2 års tid har silvia.blogg tjänat som bollplank för mina funderingar, lite skvaller och mycket Silvia. Jag har uttryckt mig på mitt modersmål och fått mycket respons och nya "vänner".
Tack alla bloggvänner, ni har verkligen varit ett stöd för en mamma som känt sig ganska ensam.
Jag är oändligt tacksam för alla goda råd och vänliga ord - TACK!

Från och med idag tänker jag dock främst använda bloggen till att lägga upp kort på mina underbara barn, så att mina nära kan följa deras uppväxt och framfart.
Ni är naturligtvis välkomna, men jag tror inte att mina barn är av enormt intresse för alla.

Kramar Åsa




Kommentarer
Postat av: Terese

Jag kommer o titta in här med jämna mellanrum. Jag tycker det är så roligt o se bilder på Ivan o Silvia!

2009-03-03 @ 12:07:43
Postat av: sunison

så länge du är kvar är jag mer än nöjd.

å håller med Terese (ovan mig) det är roligt att se bilder på Ivan å Silvia. Goa(re) ungar får man leta efter! : )

2009-03-03 @ 12:46:06
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Sis

Jag finns naturligtvis oxå kvar. Det är så kul att se hur de växer. Jag får ju inte träffa dom så mycket "live". Kram Sis

2009-03-03 @ 15:57:01
Postat av: Katarina "Kicki"

Åh..men jag kollar in ändå ibland. Kommer dock att sakna dig.

2009-03-03 @ 16:27:26
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag kommer absolut att titta in ändå! är så glad att du är kvar på något litet sätt i alla fall. :-) Förstår känslan av att inte ha den blog man från början hade tänkt sig. Tänker också tanken att sluta emellanåt men så dyker det upp något och så fortsätter jag, lite till.



Jag fortsätter att titta in som sagt, kram så länge!



2009-03-03 @ 19:58:19
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0