Drottning Åsa



Jag städade lite bland mina kort (jag har nog 20000 kort - minst!) och hittade detta. Ser jag inte lite ut som en drottning med den vinkningen?! Nåja, prinsessa i alle fall?!
Mauro var med att organisera en regatta (säger man så? "segelbåtstävling") och vi lämnade ifrån oss Silvia som var ett halvår till våra vänner, för att ta oss en tur med kustbevakningen.
Det var sååå kul, vi flög fram på vattnet och fick vara med när de hötte åt folk som hade närmat sig stränderna för mycket med sina båtar. Jag kände mig lite polis. He he he!!!





Kommentarer
Postat av: yegane

Första gången jag besöker din blogg!

Men vilken fin blogg du har! :)

Glad påsk!

/Yegane.blogg.se

2009-04-03 @ 23:51:05
URL: http://yegane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0