Nedräkning

Om några timmar dimper mamma och Hasse ner på Brindis flygplats och jag försöker plocka undan så gott det går (med en hostig Silvia hemma från skolan som plockar fram fortare än vad jag hinner plocka undan!)
Nu har hon tagit sin napp, sin kudde och sin katt och krupit upp på fåtöljen. Kanske tupplur? Det vore ju praktiskt.

Inatt var det storm här. Trots våra nya fina fönster och dörrar från Schüco hörde man vindarna flytta träden ute i trädgården (hmmm....lite överdrivet?).
Jag var tvungen att gå ut och rädda det som räddas kunde i går kväll. Som tur var fick jag in tvättställen i tid annars hade nog Mauros kalsonger återfunnits i en gränd i Gallipoli i morse!
Tack o lov har det lugnat sig. Visst fläktar det lite, men det är mycket lugnare och så tittar solen fram emellanåt.
Det finns hopp för "gamlingarnas" semester.....

På tal om besök - kolla vem som satt utanför ytterdörren!





Kommentarer
Postat av: Isa

Vilket väder ni har haft!! Det låter som rena höststormen. :-) Här har det varit så fint idag. Sol, pyttelite snö kvar och så några plusgrader.



Hoppas att ni har det mysigt med mamma och Hasse nu!



Kram!

2009-03-26 @ 20:04:30
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: vardagsglimt

Hej! Åh jag vet hur härligt det är när familj från "hemmaland" kommer! Ha så mysigt :)

2009-03-31 @ 21:41:49
URL: http://www.vardagsglimt.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Haha, det kanske vore roligt för de övriga invånarna i alla fall att se dig springandes efter kalsonger i gränderna! Vilken sötnos, vad är det, vandrande pinne av något slag eller?

2009-04-03 @ 00:37:58
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0