Tisdag

Efter 6 nätter med dålig sömn har jag sovit riktigt bra inatt. Ivans hosta är dock inte bättre, får nog gå till attack med mediciner. Han är slemmig i halsen och det rosslar när han andas lille kraken.
Annars är allt bra. Solen skiner och imorgon kommer mamma och Hasse hit. Jippie!!!
Jag ska nu "packa ihop mig" och fara iväg till svärmora. Det kanske blir en lunchinbjudan?! Man kan ju alltid hoppas (svärmora är en mästerkock). Snart måste jag dock ta mig i kragen, jag har en rejäl magge - ser ut som 5-6:e månaden ungefär.....
Jag som aldrig varit någon överdriven godisgris (är mer för salt: ost, mackor, mat) stoppar i mig så mycket snask att jag fått tennisarm!!





Kommentarer
Postat av: Isa

vad jobbigt med Ivans hosta. Känner alltför väl igen det där med vakna näter p ga hosta..känner också igen det där med magen..Ser inget kul ut när man är skapligt smal för övrigt. Det får bli powerwalks framöver, varje dag!



Men du kanske ska vänta med späkningen om ni får besök. :-)det måste vara kul för din mamma att se hur barnen växer från gång till gång. Även om hon såklart kan följa det här också.



kram och hoppas att natten blir lugn!

2009-03-24 @ 21:12:03
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0