Sisådärja!

Nu har jag förberett lunchen, bäddat sängarna, diskat, duschat samt ammat Ivan framför "Extreme makeover homedition" och "Project Runway". Nu är jag redo för att åka och handla.
Idag far jag till Nardò, ca en mil härifrån, och handlar på Lidl. Det kanske blir en kopp kaffe hos min kompis Rosella också? I Nardò har jag även "min" skomakare - eller sko-trollkarl kan man nog kalla honom också. Gamla skor blir som nya! Måste lämna in två par pjuck på trolleri.
Ivan är redo för avgång i ägget, snygg så i bermudashorts det lilla poppoffret!

Silvia är på utflykt till en bondgård med skolan idag. Hon var nöjd i morse och skröt om hur hon skulle iväg och titta på lejon(?!).
Nej då, italienska bönder föder inte upp lejon, det är bara Silvia som blandar ihop det. Ärtan pärtan.
Nu drar jag, ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0