Inte så mycket nytt

Dagarna går.
Barnen är lite förkylda men tack och lov - ingen flunsa ännu.
Fortfarande velig vad det gäller vaccin. Går från helsäker "för" till minuten efter "mot".
Dåligt med sömn, ganska mycket gnäll, jobbigt på kontoret för Mauro, regn & blåst - muntert.
Karln har ändrat något med datorn så jag inte lyckats ladda ner kort.
"Plan B" börjar ta form, men bara i mitt huvud.
Butiksägarinnan ringde igår för att höra efter om jag eventuellt skulle vara intresserad av att "hyra" affären. Jomenvisst, sa jag, presentera ett förslag. Ska bli kul att höra vad hon hugger till med för siffra!
Hmfrmmmmm.....



Lyckades tillslut ladda ner denna bild på Ivan & Siria i knät.



Kommentarer
Postat av: Isa

Du ser, hon har inga intressenter!!!! Ge henne ett skambud och se hur hon reagerar. Annars kan du ju hyra tills vidare, om det är till en vettig hyra.



Lite slitet här också. Hör väl hösten till tyvärr. Vi vaccinerar barnen idag (och mig om jag får. De börjar med barnen bland icke-riskgrupper). Hoppas att beslutet är det rätta, hur man nu ska veta det?



Stor kram från en riktigt soligt Sthlm!

2009-11-03 @ 12:55:38
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Katarina

Här vaccinerar vi med. Jag som är risk är redan vaccinerad (och det är ju en historia för sig).Mannen är också risk och redan vaccinerad....Troligen kommer de andra att vaccineras denna veckan utom 11 åringen som måste pricktestas för vaccinet först innan man ev kan vaccinera honom.

2009-11-03 @ 15:40:29
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0