Dagsschema

I onsdags spelade jag tennis. Eller ja, spelade och spelade......Superkul var det!!! Pizza hemma hos Vozzas efteråt
I torsdags fyndade jag på marknaden. 2 jeans (tajta så!!) och 2 klänningar plus en Diesel-klänning till Silvia. Nöjd så!
Igår storhandlade jag och bakade en kladdig kladdkaka som vi tog med på middag till vänner i Lecce på kvällen.
Idag har jag sytt draperier till skuffen under trappen och organiserat det utrymmet. Snabbesök av Elena och Marcoflavio, sedan Lino, Luana och Daniel här på pizza.
Nu är det dax att sova.
Imorgon blir det lunch hos svärföräldrarna.
I övermorgon Lidl.
På tisdag, Toyotan på revision.
Onsdag bröllop.
Torsdag marknad.
Fredag Ivans ettårsdag.
Lördag bröllop.
Sen vet jag inte.






Kommentarer
Postat av: Elisabet

Oj vilka hektiska dagar men det låter hur kul som helst!

2009-09-27 @ 15:04:55
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Sis

Vilket späckat schema!!!

2009-09-27 @ 18:41:24
Postat av: Isa

Du har verkligen att göra, pust! Slit inte ut dig bara. Hur går det med din plan, hört något nytt?



Höll förresten på att hamna i Toscana på torsdag då mina föräldrars resesällskap blivit hastigt sjuk. Fast han kryade på sig så där rök den resan..:-)



Kram!

2009-09-28 @ 20:44:10
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0