EDEN

Nä, nu kan jag inte hålla mig längre.
Bara måste berätta.

Mitt "projekt" är en smyckes-affär som jag vill köpa.
En liten butik i centrala Porto Cesareo vars ägarinna jag lärde känna för 7 år sedan när hon öppnade, just därför att jag alltid varit en trogen kund.
Nu har hon tröttnat, det är kris, en konkurent har öppnat och hon fick dessutom en liten dotter i somras.
Hon håller på att räkna ut hur mycket det skulle kosta mig - det är det jag väntar på.
Sedan, om hon inte överdriver, hör vi efter med banken om det finns möjlighet till ett lån.

Det vore PERFEKT för mig!!!
  • Butiken är liten, man kan klara försäljningen ensam
  • Jag är smyckes-tokig
  • På vintern kan man hålla öppet under helgerna
  • Jag kan göra smycken!!!!
  • Jag kan ta med barnen om det krisar
  • Jag kan stänga butiken om det krisar
  • Jag kan sälja andra saker också t.ex. sjalar, väskor
  • Jag älskar att sälja
  • Jag har ALLTID velat ha en butik
  • Jag blir mer oberoende av Mauro
  • En inkomst till (om det går bra.....)
Ja listan är lång.
Jag fullkomligt sprudlar av ideèr samtidigt som jag försöker att inte "drömma mig bort" för mycket.

Så, då var det sagt.



Kommentarer
Postat av: sun

Ja! Vad roligt! :D

Sen kan du ju också börja sälja på nätet (om du vill expandera) ;)

2009-09-23 @ 15:11:49
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Katarina

ÅÅÅÅ håller tummar och tår.

2009-09-23 @ 16:42:19
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Isa

Det låter sååå underbart!!Kan inte bli bättre, bara hon räknar klart och kommer med ett skäligt bud. Håller tummarna stenhårt för det!



Kram!

2009-09-23 @ 21:25:57
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: pernilla

Låter helt perfekt! Håller tummarna. Kram /P

2009-09-24 @ 10:36:35
Postat av: agnes

Super, jag håller tummarna, då kan du ju börja sälja dina tavlor också? Kram från Agnes

2009-09-26 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0