Kalenderflicka.....och pojke!

Det är alltid lite knöligt att hitta på julklappar till mina svärföräldrar. De har ju redan det de vill ha liksom (och det de inte har har jag inte råd att köpa......)
Förra året fick jag snilleblixten att ge dem en kalender med de vackraste barnen i nejden, d.v.s. mina.
Det blir favorit i repris i år och detta är korten jag valt ut.






Jo jag vet att de är 14. Jag skickade dessa till fotografen (santo Pierangelo! O:-))
och sedan får han den stora äran att välja.
Snyggingar va?!?!



Kommentarer
Postat av: Isa

Jättefina och vilken toppenpresent!!



God jul till dig och resten av familjen! Imorgon åker vi till Dalarna där det var -30 imorse, brrr. Men det blir skönt att bli ompysslad lite av svärisarna.



Kram!!

2010-12-22 @ 21:55:45
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Åke

Jättefina kort! Hoppas att svärmor blir nöjd att få dem på detta sätt

2010-12-23 @ 09:29:09
Postat av: Sis

Det spelar ingen roll vilka kort han väljer, alla är ju jättefina!! Kram Sis

2010-12-24 @ 07:50:31
Postat av: Åsa Piccola

God jul till dig och dina snyggisar!! Strålande present ;-) Vi hörs snart igen, kraaaaaam

2010-12-24 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0