Nya erfarenheter....

....som man hellst kan vara utan!

Eftersom vi inte är kopplade till avloppesnätet har vi en bajs-brunn där våran avföring samt disk-/tvätt-/duschvattnet hamnar. Denna mix måste sedan hämtas upp av en illaluktande lastbil som med en lång slang suger ur härligheten och forslar bort blandningen till nya äventyr.
Nu är det så att min karl ofta glömmer att kolla nivån i brunnen och helt plötsligt är den knö-full och PANIKEN blir ett faktum.
Detta händer vanligtvis på söndagar.
Då den illaluktande lastbilen inte jobbar.
I dag är det/har varit söndag.
Brunnen var till brädden full.
Jag var BARA TVUNGEN att duscha.
!!!!!
????
Jag tog en hink och började "the dirty work": fylla - bära - tömma (bakom en buske i trädgården).
Som tur är sjunker vissa saker till botten, men man kan ju inte säga att det var ett roligt tidsfördriv!

Duscha gjorde jag sedan.
UUUEEeeahhhhh!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0