Dagidfrökenkjol

Idag åker dagidfrökenkjolen på igen för här ska pysslas!!!
Jag har bjudet in byggdens alla ungar för en eftermiddag i påskpysslets tecken.
Så nu har jag o göra.
Vill plocka undan lite o förbereda. Kanske T.O.M. tvätta fönstrena (bara panoramafönstret alltså, vill ju inte ta ut mig.....)
Jag har fixat påskris också, så att vi kommer i stämning, en svensk tradition som jag måste googla, de kommer antagligen fråga.....
Äggiga ägg är redan urblåsta och redo för färg.
Jippie jeah!!!! Årets hemmafru-fixig-pris är så gott som mitt!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Bejrutt

You are amazing! Puss

2010-03-19 @ 15:16:00
Postat av: Biggan

Wow !!! Jag gillar han med benen !!! Har Silvia gjort det sista kortet? Superbra !!!

2010-03-19 @ 16:48:20
Postat av: Sis

Kul!! Vad tycker de om de svenska traditionerna till påsk? Några kycklingar i Italien? Kram Sis

2010-03-19 @ 17:38:27
Postat av: Isa

Jag är otroligt imponerad!!Nu kan era vänner inte bli annat än överförtjusta i de svenska påsktraditionerna! :-)

Kram

2010-03-22 @ 09:17:26
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0