En "vanlig" torsdag

Igår var Ivan helt feberfri så idag packade vi kappsäcken och lillkillen for till farmor för att bli bortskämd & ipulad.
Själv gick jag e n s a m på marknaden och njöt av lite "frihet".
Efter flera dagars ösregn tittade solen äntligen fram. Snacka om röta.
Dagens fynd är inte så roliga att visa upp (mest praktiska, tråkiga-att-se grejor), men här får ni ett axplock.




  • småväskor med pärlor & strass till min tjejiga tjej, 20 kr./st.
  • bälten + neccessär till mig, 20 kr./st.
  • väst till mig, 50 kr.
  • jacka till Silvia, 50 kr.
  • spel-dose-skrin med dansande ballerina till min tjejiga tjej, 40 kr.
  • tofflor till Silvia, 10 kr.
Sedan blev det kaffe hos Francesca, Lidl, lunch, Silviahämtning, eftermiddagslek med Marcoflavio+mamma Elena, tvätt, diskning, undanplockning, matlagning, ätning och bloggning. Nu - säng, säng, säng, sova, sova, sova........



Kommentarer
Postat av: Sis

Om du kommer på att du inte gillar västen......

2010-03-12 @ 20:38:17
Postat av: Asa Eden

Nehedu, men om Silvia kommer pa att hon inte gillar tofflorna?

2010-03-13 @ 08:44:09
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Sis

Nja, vet inte det jag....

2010-03-13 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0