Det är för bedrövligt!

Men jag har varken haft tid eller lust.
Silvias sjukhusbesök och övriga orosmoment har upptagit min tid.
Att sedan "tittarsiffrorna" sjunkigt drastiskt sedan jag lösenordade bloggen gör ju inte att man blir direkt peppad att skriva.
Ibland funderar jag på att kasta in handuken vad det gäller silvia.blogg.se - men NEJ, det vill jag inte!
Jag gillar att blogga.
Att få ventilera mig på mitt modersmål och sätta i ordning mina kort för att presentera dem "fint".
Dessutom har jag ju automatiskt mina minnen i kronologisk ordning!
Ni få som är kvar ber jag om ursäkt för dröjsmål.
Jag kommer igen!
Kanske inte på en gång, men jag kommer igen.




Kommentarer
Postat av: Biggan

Väntar tålmodigt på nästa inlägg. Vi vet att du haft häcken full på senare tid med sjukhusbesök och besök från Sverige, hantverkare mm. Kram på dig!!!

2010-10-31 @ 19:05:50
Postat av: Anonym

Lilla goa Åsa, skriv när du hinner och orkar men sluta inte.... saker och ting kan kännas lättare igen och då blir det säkert roligare att skriva igen. Vi som läser har ju inga krav på ATT du skall skriva men vi blir glada när du gör det. Det är ju ett underbart sätt att hålla koll på dig :-)) Puss o kram Bettan

2010-10-31 @ 19:42:58
Postat av: Anonym

Det är alltid spännande att se när det kommer nya inlägg & kort. Dels är du så duktig på att skriva & formulera dig, plus att du är duktig på att ta kort. Roligt att kunna vara lite uppdaterad även på långt håll. Ge inte upp!!! Det gör inte jag!! <3<3<3 Kram Sis

2010-10-31 @ 20:54:26
Postat av: Isa

Ibland tar det "riktiga" livet upp all ens tid, ork och kraft. Låt det vara så. Du har ju sett min blogg ibland....;-)



Hoppas att Silvia mår ok ändå och att annat som oroar ordnar upp sig. Jag törs lova att vi som läser här väntar troget utan krav på dagliga uppdateringar och mängder med fina bilder. Jag kommer i alla fall inte sluta läsa, det är ett som är säkert!!



Kram!!

2010-11-01 @ 06:51:51
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Bejan

Väntar troget. Puss puss!

2010-11-01 @ 13:39:43
Postat av: Katarina

Hoppas allt går bra med Dottern.

Tittar in här lite då och då så snälla sluta inte!

2010-11-03 @ 09:09:05
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0