Jag mötte Lassie!!!

Kommer ni ihåg alla "Jag mötte Lassie"?

Här kommer mina memoarer/mötte Lassie!
  • en väninna har varit på hotellrum med Ulf Elfing
  • en väninna har gått i samma klass som Janicke Björling syster
  • jag har sett Björn Borg och Loredana Bertè (och Robin)
  • jag har sett Caroline av Monaco samt hennes dåvarande man Casiraghi
  • jag har sett Alberto av Monaco
  • jag har pratat med Prince på en gata i Paris
  • en väninna har haft hem Johannes Brost.....urk
  • en väninna har varit på krinprinsessan Viktorias bröllop
  • en väninna har varit på flertalet kungamiddagar
  • jag har ätit middag med Philippe Rousselot (i Gstaad!!!), som två månader senare tog emot en Oscar för fotot i filmen "Där floden flyter fram".
  • Jag har sålt knäskydd till Beppe Fiorello (känd italiensk skådis!) och blev så till mig att jag glömde ta bort larmet.....
  • en väninna/bekant har varit på Oscars-galan! Hennes man var nominerad!!!
  • jag har mött Margaretha Krook på en bro i Örebro
  • Joey Tempest sa att jag och min väninna var snygga, mer eller mindre sant......
  • jag har spelat luftgitarr på Konserthuset i Stockholm - SM!
  • Al Bano (italiensk VÄRLDSKÄND sångare!) har hälsat på mig (jag stirrade väl för mycket)
  • jag har sett Romina Powell, Carlo Verdone, Michele Placido, Filippa Lagerbäck, Oscar Luigi Scalfaro, Denny Mendez och han som sjöng "Volare"
  • jag kände en tjej som dejtade den holländske kronprinsen
  • en väninna är bästis med Filippa Lagerbäck
  • jag har varit på TV i Italien (fick en fråga om italiens politik!!)
  • jag kände en kille som jobbat som livvakt åt både kungen och prinsessan Viktoria (så jag visste om kungens kärleksaffärer redan för 20 år sedan!!!!)
  • jag har varit på fest med Babbsan
  • en väninna bodde granne med en kille som filmade med Ernst
  • jag och en väninna var på Grete Philipssons bröllop iförda varsina hemsydda, svarta klänningar. Veckan därpå köpte vi ALLA skvallerblaskor för att kolla om vi var med på bild, och kunde bara inte förstå varför vi INTE var det!!!
Nu är ni väl mäkta imponerade?!?!

Kommentarer
Postat av: En väninna

Du missade att du "och en väninna" var på Grete Philipssons bröllop! Snyggast på stället i svarta (!) hemsydda klänningar.

2011-03-14 @ 13:48:43
Postat av: Asa Eden

Kära väninna! Du har haft fullt upp i ditt liv!!Puss

2011-03-14 @ 16:39:38
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Asa Eden

Och sa missade jag att en vaninna har en syster som kanner en i Magnus Ugglas band sa var inbjudna som "privata gaster" till Uggla pa efterfesten pa storsjoyran i Ostersund! Hans hoghet (eller laghet, han ar valdigt kort!) kom till dorren och sa till dorrvakten att slappa in oss!!!!WOW!!!

2011-03-15 @ 23:57:59
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Sis

Du glömde att du har en syster som INTE har så mycket stora saker på sin repertoar...... Men, i gengäld har hon ju varit & frotterat sig i Hollywood. :-) Jag återkommer om din glömska, tror nog att du har missat MASSOR. Hur var det förresten med han som spelade in den där filmen som handlar om en björn??? Kram Sis

2011-03-16 @ 22:41:02
Postat av: Tina

Hade du inte sprungit in i nån kändis när du var på Irland på bröllop för många år sen, jag tror det det var nån Hollywood film som spelades in, då jag visade runt lite i centrala Dublin, och sa morsning korsning som en bonne till Mauro? Wow, Prince, vad sa du till han?

2011-03-18 @ 18:27:37
Postat av: Asa Eden

Nu har jag klurat o klurat men har andock inte kopplat. Minns ingen Hollywoodkandis, du maste ha mixat ihop mig med nagon annan. Minns inte heller att du sa morsning korsning till Mauro men jag minns daremot att han sa "tjena din lilla raggare" nar han traffade Agnes i Nora.

Till Prince sa vi (jag i Bejan forstass!) "Snalla ge oss gratisbiljetter till konsaren ikvall, SNALLA, SNALLA!!!!! Ah kom igeEEEEEEEEEEENNN!!!!

2011-03-21 @ 09:34:14
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahaha,Prince måste ju ha nappat direkt!Jo, det var du men jag kan inte komma ihåg om det var Martin Sheen, Pierce Brosnan eller nån ännu kändare. Du gav mig kantareller också, visste inte att det fanns på Irland då, nu efter 18 år har jag hittat tussilago också.

2011-03-21 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0