Bröllop

Vi har nu varit på bröllop i Matera och det har varit helt enkelt uuuuuuuuuuunderbart!!!
Staden Matera var fantastisk, att träffa våra "gamla" pluggkompisar igen var fantastiskt, bröllopet var fantastiskt, "lunchen" (som pågick ända in på nattkröken!) var fantastisk, pizzan första kvällen var fantastisk, hotellet var fantastiskt, vädret var fantastiskt, barnen har varit jätteduktiga och vi har haft det hur bra som hellst!!!!
Tyvärr har jag problems med uppkopplingen så än så länge kan jag inte visa några av de 15 439 korten jag tagit!
Kommer senare.
Idag är det Mauros födelsedag och vädret är orealistiskt vackert så vi drar ut till stranden!
Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Åke

Åsa! Jag gjorde som du sa och var inne och tittade på kort från Matera och det såg ut som staden var direkt uthuggen ur berget. Såg väldigt fint ut

2011-09-19 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0