Och.....

...så for de hem, och jag blir tvungen att diska igen.
Det är skönt att bli bortskämd i vardagen.
Det har varit riktigt trevligt och rofyllt - tack pappa och Elisabeth!
Jag kommer i vanlig ordning sakna långpromenaderna, det är inte samma sak att promenera ensam.

Eftersom jag i morse ändå skulle storstäda kom jag på den geniala idèn att jag skulle sandpappra bort väggmålningen som jag började med förra året och aldrig blev nöjd med. Jag tänkte att om det blir lite damm i huset så ska jag ju ändå städa.
Jackass!!!
Det var damm ÖVERALLT. En vit hinna på möbler, väggar, kläder, väskor, leksaker, ALLT, ALLT, ALLT.
Dammsugaren täppte igen av allt vitt pulver och jag fick riktigt fjäska för den för att den skulle komma igen och arbeta.
Tack o lov sov Ivan lite extra länge för jag var tvungen att flytta ut allt på verandan - skaka, damma, torka.
Jag är nu totalt, helt utpumpad.
Lunchpaus sedan får jag nog torka lite till.
Suck!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis en sån grej också kunde ha gjort! Man tror att man ska vara lite smart och smidig och så blir det hundra gånger mer jobb..:-(



Mysigt att du har haft besök och promenadsällskap! Hur mår du, frisk?



Kram från en hostig Isa

2010-01-25 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0