Bästa bruttan i Milano!

Jag har efter diskret efterfrågan bestämt mig för att lägga upp mina bilder från Milano.
Det finns två olika anledningar att jag inte pubblicerat dem ännu:
  1. Anna, som är med på kort (ville kolla upp om hon ville - men det skiter jag nu i.....)
  2. Jag ville ta mig tid att skriva något vitsigt om hur chic'a mina väninnor är medans jag känner mig som en bond-mora (bonde alltså, inte Bond som i James Bond!) (men det skiter jag i........)
Efter våran Sverige-tripp tog vi rutten över modets huvudstad där min älskade Jenny bor.
Jag kan varmt rekomendera att ha "en Jenny".
"En Jenny" är en väninna som är rolig, trevlig, snygg och alltid finns där för dig. Hon är klok och tålmodig samt en god lyssnerska.
(Biverkning; du kan vid enstaka tillfällen känna dig lufsig och simpel i "en Jennys" närhet)


Smaskig middag på Jennys balkong (Jenny & Angelica)




Med på korten är förutom Angelica också Jennys väninna Anna
som som grädde på chic'eri-moset bor i Paris!!





Nu måste jag spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinga!!!! Ska till hundgården med Wenche!!




Kommentarer
Postat av: Sis

Vilka fina bilder, man ska vara rädd om dom vänner som stämmer in på beskrivningen av Jenny. Dom är guld värda. Kan jag lägga in en beställning på hennes kök???? :-) Gillade det... Men... var är bilderna på dig? Kram Sis

2010-09-11 @ 11:14:02
Postat av: Jenny

Förutsättningen för att ha en sån däringa Jenny är att Jenny har "en Åsa" som hon älskar av hela sitt hjärta!

Chic sa du? Ingen (inkl jag själv) kan tro på det om man tittar på vissa foton, tex det på balkongen med svart-grå randiga shorts och blå t-shirt och en unik variant av blå-vit hy.... huvvaligen!

Jätteunderbartsupermysigt att ha er här, kom snart tillbaka!



PS. Tack Sis för komplimangen om mitt kök, är rätt nöjd själv faktiskt, om man får säga det :)

2010-09-12 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0