Partylinslusar

Partaj HELA helgen!
I lördags var det bröllop HELA dagen (själva bröllopet på förmiddagen, sedan lunch som höll på ända in på nattkröken)
Idag har vi lunchat med brudparet och "det gamla goa gänget från Perugia-tiden" för att sedan jäkta hem & duscha, stassa om och åka iväg på dop med middagsbuffè.
Puh!
Jag är mätt, trind och trött.




Jag lägger upp lite kort i morgon om det hinns med (Francesca kommer, murarn kommer, elektrikern kommer, Paolo & Elisabetta kommer - och sover över, jag måste handla, plocka undan och fixa med ditten och datten.......)


Kommentarer
Postat av: Sis

Vilka fina bilder!! Kram Sis

2010-09-06 @ 22:25:28
Postat av: Isa

Vilka snyggingar!! Inte konstigt att era barn är så vackra med den mamman..!! Och pappan också förstås men nu är det mamma Åsas skönhet jag fokuserar på. ;-)



Kram!

2010-09-07 @ 10:42:36
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Asa Eden

Oh nu rrrrrrrrrrrodnar jag.......tack!!

2010-09-07 @ 17:22:49
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0