Fotboll



Trodde väl aldrig att detta skulle bli en rubrik i min blogg, men kära Gioia utmanade mig!
"Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det"
Jahaja, vad skall jag säga?
Detta är en kort från ett ovanligt tillfälle då Mauro spelar fotboll.
Jag måste säga att jag  är lyckligt lottad vad det gäller just fotboll, Mauro är nämligen en av de få italienare som inte är fotbolls-fanatiker. Silvias gudfar t.ex. ägnar hela söndagen framför TV-rutan att titta på denna sport.
Först visar de program där de diskuterar de kommande matcherna - sedan spelar de - och efteråt ältar de till sent på kvällen minsta detalj av dagens hjältar/loosers.
Ps. Zlatan är bäst!!!

Sedan, av ren nyfikenhet var jag ju tvungen att kolla viket kort som var:
1 av 1
Mauro & Silvia
2 av 2
Våran dusch innan den var färdig
3 av 3
Mauro som surfar
5 av 5
Carlos 40-års middag

Intresseklubben antecknar........


Och jag i min tur utmanar:


Kommentarer
Postat av: gioia

Min man är en sån där fanatisk fotbollsfantast så du kan ju gissa vem som sitter klistrad vid TV:n hela söndagarna morr, för det mesta är jag väldigt tolerant till det men ibland kan det driva mig till vansinne, speciellt när man skulle vilja göra ngt helt annat :)

2009-01-23 @ 12:59:56
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Utmaning avklarad :-)

2009-01-23 @ 17:00:10
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0