Semester hemma

Vilken bra sommar!
Trots sjukhusvistelsen och dåligt med beachen måste jag ändå säga att sommaren 2010 är riktigt bra!
  • Först lite strandbesök i godan ro innan all turism satte fart.
  • Sedan en UNDERBAR Sverigeresa.
  • Milano-besök hos mitt ♥ Jenny.
  • Sedan kom Åsa "piccola" hit några dagar - det var toppen!
  • Massimos 40-årsparty!!!
  • Min klasskompis från Konstackademin Monica tittade förbi!
  • Angelica kom ner till Puglia (från Milano) med sin superfina familj och vi träffades ett par gånger och ungarna lekte järnet och jag NJÖT av sällskapet och Mauro uppskattade den "nya" bekantskapen (Angelica har han träffat för ca.15 år sedan) Tack Ankan, Raymondo, Sara och Alex - kom gärna tillbaka!!!
  • Oväntat besök (även denna gång från Milano) av Monica, Massimo och deras dotter Jennifer. De var på resa nere i våra trakter och tittade in på kaffe. Super-duper-trevligt!! Ni är också  ♥-ligt välkomna tillbaka!
  • Varje kväll de sista veckorna har det dessutom varit "något" på programmet. Grillfester, middagar, utgångar etc. Igår kväll var t.ex. den första kvällen på länge som vi inte hade någonting inbokat - då tittade Toto och Alesandra in!!

Åsa piccola, pizza med Vozza, Massimos 40-årskalas

dito, Monica, silvia & Sara, Ivan & Alex

Angelicas familj på lunch, Silvia & Sara, Angelica & Alex, Mauro & Raymondo

Sara & Silvia, grillning ho Francesca & Giovanni, Monica, Jennifer & Silvia

Massimo, Sara Ivan & Silvia, grillkväll med Ezio Manuela & Eduardo, trött sessa.




Kommentarer
Postat av: Angelica Nilsson

Vilka fina bilder! Kul att fa vara med pa din blogg! puss

2010-08-23 @ 14:07:49
Postat av: Jenny

Jag skulle vilja papeka att det inte finns ett enda litet fjuttigt kort fran nar ni var i Milano. Dvs, nar du var hos din aaaalskade Jenny (jojo). Hon som alltid finns dar i ur och skur, med karlek och glada tillrop. Inte ett enda litet ett. Sa, nu har jag sagt det. Inte alls putt. Nej nej, inte jag inte.

2010-08-28 @ 17:36:05
Postat av: Asa Eden

Jenny Jennylainen, nu ska du int' va' putt.Fina bilder kommer. Snart. Lovar o svär. Och älskar dig!

2010-09-11 @ 00:33:06
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0