Väntans tider



Nej, jag är inte gravid, men jag går i väntans tider.
  • jag väntar på brev (bok)
  • jag väntar på att min underbara orkidè ska slå ut
  • jag väntar på att tulpanerna utanför köksfönstret ska komma upp
  • jag väntar på våren
  • jag väntar på skidsemester
  • jag väntar på att mamma ska komma hit
  • jag väntar på att Pernilla, Elisabeth, Agnes, Steffi & Åsa ska komma hit (jo jo!)
  • jag väntar på att få åka till Sverige (i juli tror jag)
Jag väääääääääääntar och läääääääääääängtar!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har inte ballat ur än iaf :-))puss puss Bettan

2010-03-01 @ 14:10:45
Postat av: Biggan

Jag väntar också !!!

2010-03-01 @ 18:21:29
Postat av: Sis

Vi väntar oxå!! Moster & kusiner

2010-03-01 @ 18:32:23
Postat av: angelica nilsson

Vannen, glom dock inte att leva i nuet ocksa. Njut, vi ar har och nu!

2010-03-01 @ 22:18:10
Postat av: Asa Eden

Angelica: Jag lever i nuet, oroa dig inte. Jag bara njuter av att invanta olika handelser, hur ar det man sager? - resan ar halva malet?

Jag "suger pa mina karameller" lange, lange!!

2010-03-02 @ 10:35:47
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0